css templates

Hvordan komme tilbake på sporet etter sommerferien

6.september 2018

Det er på tide å innse det: sommeren er på hell. Men var det ikke en god sommer? Vi håper du tok deg litt tid til å slappe av med dine nære og kjære, sole deg og bare leve i øyeblikket. Fordi det er det ferier er til for.

Og selv om bassengkanten, fargerike drinker og å spise din egen vekt i ekte italiensk mat er fantastiske ting, er det greit å komme seg tilbake til vante rutiner etter ferien. Men det kan være en utfordring. Prøv å se på det som en mulighet istedet: akkurat som i januar, er september den ideelle tiden til å revurdere vanene dine og gjøre kroppen din ekstra godt. Vi har samlet noen utprøvde måter for å unngå den fryktede etter-ferie-følelsen:

FitLine
  • Begynn i det små, og jobb deg opp – Ha realistiske mål, planlegg måltider og treningsøkter – og hold deg til dem! Prøv å ikke gjøre målene til en ekstra stressfaktor. Kanskje tok du litt hardt i, men du hadde det gøy mens det varte, ikke sant? La det gå, og gi deg tid til å komme deg tilbake.
FitLine
  • Lag plass til nye rutiner – Rutiner er det som får vaner til å vare. Så hvorfor ikke starte sesongen med vårt 14-dagers FitLine D-Drink-program for en normal lever* og makronæringsmetabolisme-funksjon**? I tillegg bidrar D-Drink til normal kognitiv funksjon, samt vedlikeholder normal hud, hår og negler. Ta en pause i hverdagen og nyt denne deilige, grønne drinken som kan skryte av å ha naturlige ingredienser av høy kvalitet, for eksempel ekstrakter fra brokkoli, mariatistel og ramsløk. NTC støtter optimalt næringsinntak. Og dersom du har noen ekstra kilo som suvernir, er D-Drinken den ideelle forberedelsen til vårt FitLine Shape Program.
  • Kom deg på kjøkkenet – dette handler ikke om å lage kjedelig mat. Målet er at sunne og smakfulle måltider blir en morsom del av rutinen. Tenk grønnsaker, proteiner, sunne fettsyrer og "sakte" karbohydrater – og et sporadisk stykke mørk sjokolade når søtsuget trigger deg. Trenger du inspirasjon? Ta en titt på våre enkle oppskrifter til frokost og lunsj!
FitLine
  • Drikk nok – Beklager - vi snakker ikke bunnløst mange mimosa her, men godt, gammeldags H2O. Sikring av væskeinntaket er viktig for optimal fordøyelsesfunksjon og næringstransport, men det kan også hjelpe deg med vektreduksjon og få opp energien. Hvis du sliter med å drikke nok, kan du prøve å sette på en alarm for å minne deg på når det er på tide å ta litt vann. Vil du ha drikke med mer smak? Prøv å legge sitronskiver i vannet, eller usøtet urtete!
FitLine
  • Legg deg til vanlig tid – Å holde den leie etter-ferie-følelsen unna er mye enklere når du føler deg uthvilt. Når du er hjemme, prøv å legge deg og stå opp på vanlig tid for å hjelpe kroppen din til å komme seg tilbake til arbeid eller skolemodus.
  • Svett det ut – Regelmessig trening er en utrolig stemningsbooster, og gir deg den energien du trenger for å justere deg til hverdagen. Fortsatt ikke overbevist? Sjekk ut våre motivasjonshacks og FitLine Shape Program-treningsøkter for å få musklene til å pumpe!

Har du en hemmelig oppskrift for å få feriefølelsen til å vare?


* Choline bidrar til å opprettholde normal leverfunksjon.
** Krom bidrar til normal metabolisme av makronæringsstoffer.

Del dette innlegget

Abonnér på nyhetsbrev fra FitLineFacts

© Copyright 2018 – FitLineFacts