best free website templates

Hvordan komme tilbake på sporet etter juleferien

2.januar 2019

Det er på tide å innse det: julen er offisielt over. Men var det ikke hyggelig? Vi håper du tok deg litt tid til å slappe av med dine nære og kjære, spise julefavorittene dine, og bare leve i øyeblikket.

Fordi det er det ferier er til for. Selv om det å se julefilmer og spise din egen vekt i bestemors populære ribbemåltid er fantastiske ting, er det greit å komme seg tilbake til vante rutiner etter ferien. Prøv å se på det som en mulighet istedet: januar er den ideelle tiden for å revurdere vanene dine og gjøre kroppen din ekstra godt. Vi har samlet fem tips for å hjelpe deg med å knuse treningsmålene dine i 2019:

FitLine
  • Begynn I det små, og jobb deg opp. Ha realistiske mål, planlegg måltider og treningsøkter – og hold deg til dem! Prøv å ikke gjøre målene til en ekstra stressfaktor. Kanskje tok du litt hardt i, men du hadde det gøy mens det varte, ikke sant? La det gå, og gi deg tid til å komme deg tilbake.
FitLine
  • Lag plass til nye rutiner. Rutiner er det som får vaner til å vare. Så hvorfor ikke starte det nye året med vårt 14-dagers FitLine D-Drink-program for en normal lever* og makronæringsmetabolisme-funksjon**? I tillegg bidrar sink til normal kognitiv funksjon, samt vedlikeholder normal hud, hår og negler. Ta en pause i hverdagen og nyt denne deilige, grønne drinken som kan skryte av å ha naturlige ingredienser av høy kvalitet, for eksempel ekstrakter fra brokkoli, mariatistel og ramsløk. NTC støtter optimalt næringsinntak. Og dersom du har noen nyttårsforsetter om å kvitte deg med et par ekstra kilo: bli med på den neste Shape Challenge - D-Drinken er den ideelle forberedelsen!
  • Kom deg på kjøkkenet. Dette handler ikke om å lage kjedelig mat. Målet er at sunne og smakfulle måltider blir en morsom del av rutinen. Tenk grønnsaker, proteiner, sunne fettsyrer og "sakte" karbohydrater – og et sporadisk stykke mørk sjokolade når søtsuget trigger deg. Trenger du inspirasjon? Ta en titt på våre enkle oppskrifter til frokost og lunsj!
FitLine
  • Svett det ut. Regelmessig trening er en utrolig stemningsbooster, og gir deg den energien du trenger for å justere deg til hverdagen. Fortsatt ikke overbevist? Sjekk ut våre motivasjonshacks og FitLine Shape-treningsøkter for å få musklene til å pumpe!
  • Legg deg til vanlig tid. Å starte det nye året med et smell er mye enklere når du føler deg uthvilt. Prøv å legge deg og stå opp på vanlig tid for å hjelpe kroppen din til å komme seg tilbake til arbeid eller skolemodus.

Har du en hemmelig oppskrift for å komme tilbake på sporet etter juleferien?


* Choline bidrar til å opprettholde normal leverfunksjon.
** Krom bidrar til normal metabolisme av makronæringsstoffer.

Del dette innlegget

Abonnér på nyhetsbrev fra FitLineFacts

© Copyright 2018 – FitLineFacts