top of page

FitLineFacts-gruppe

Offentlig·61 medlemmer

När man tränar kampsport är det viktigt att ha rätt utrustning för att kunna skydda sig under sparring och träning. Jag har letat efter bra alternativ för både nybörjare och erfarna utövare. Jag har hört att skyddsutrustning kan vara ganska dyr, men jag undrar om det finns något prisvärt alternativ som ändå ger bra skydd. Jag har sett en del sidor på nätet, men jag är osäker på var jag kan hitta pålitlig och högkvalitativ utrustning. Kanske någon har rekommendationer? Jag har hört att på www.kampsportsutrustning.n.nu/ finns ett stort urval.

Sia Enko
Sia Enko
for 3 døgn siden

Förutom att ha rätt utrustning är det också viktigt att ta hand om den ordentligt för att den ska hålla länge. Det innebär att tvätta skydden regelbundet, inspektera dem för skador och byta ut dem när de börjar slitas. När du köper nya produkter kan det vara bra att kolla på recensioner för att få en bättre bild av hur bra de håller i längden. Ofta kan det vara värt att investera lite mer för utrustning som är hållbar och ger bra skydd under lång tid.

Om

Velkommen til gruppen! Du kan få kontakt med andre medlemmer...

medlemmer

bottom of page