Vad brukar ni köpa ofta till hemmet? Jag känner att jag alltid är på jakt efter något nytt för att göra hemmet mysigare eller mer praktiskt. Det känns som om det alltid finns något att uppgradera! För mig går mycket pengar åt till småsaker, som kuddar och ljus. Jag gillar verkligen att byta ut dekorationer och göra små förändringar för att hålla hemmet fräscht och inbjudande. Hur är det för er andra? Finns det något ni köper om och om igen, eller något ni inte kan motstå när ni ser det i affären? Berätta gärna! Jag vill köpa justerbar hundsele duomm och vad kan du berätta om din situation?
top of page
FitLineFacts-gruppe
Offentlig·57 medlemmer
bottom of page
Men något jag absolut inte kan vara utan är doftljus. Jag har alltid flera hemma, och jag gillar att byta dofter beroende på säsong eller humör. Doftljus skapar en avslappnad atmosfär och ger verkligen en känsla av ombonad och lugn, särskilt på vintern när det är mörkt ute. Sen köper jag ofta nya filtar och plädar. De är perfekta för att göra soffhörnet extra mysigt, och man kan använda dem både inomhus och ute på balkongen. För mig är de ett sätt att snabbt ge nytt liv till inredningen utan att behöva göra några större förändringar. Och så gillar jag att köpa köksredskap och lite annorlunda porslin. Det kan vara roliga skålar eller koppar i olika färger och former, vilket gör det roligare när man dukar upp. Har ni några speciella favoritsaker som ni alltid kollar efter när ni är ute och handlar?