top of page

PM-International Norge – FitLinekontoret med det store hjertet

PM Norge har delt produktene sine med kunder og distributører helt siden 2001. Den gangen kontorene åpnet på Hamar var nordmenn flest hverken opptatt av kosttilskudd eller hadde stor kjennskap til network marketingbransjen. Inger Sverresson husker godt sine første år som daglig leder i PM Norge, hvor mange av kundene var naturterapeuter, som var mer opptatt av en helhetlig helse enn av forretningsmulighetene PM-International kunne tilby.


«Kundene våre elsket FitLine – det er det ingen tvil om. Men bevisstheten rundt mulighetene i bransjen vår, dette ønsket om å bygge opp FitLinemarkedet i Norge med et selskap som både har produkter som gir resultater og en markedsføringsplan som holder mål, den bevisstheten kom først senere. Men da nordmennene først våknet! Da skjedde det ting!» – Inger Sverresson, daglig leder


Selv om vi i Norge liker å tro at vi har et godt kosthold, har likevel nordmenns hverdag og dermed også kosthold endret seg. Dagene blir travlere og travlere og tiden og ressursene til å sørge for et godt kosthold og sunne måltider etter hvert minsket. Tid har blitt mangelvare og det mest verdifulle vi har.


Derfor er det heller ikke videre merkelig at vi i PM Norge i årene som gikk og parallelt med at vi endret våre livsstilsvaner, også har fått et nytt mangfold av kunder og, ikke minst, distributører i PM Norge! For ikke bare foretrekker kundene våre å ha lettvinn tilgang til produktene de vil handle. I dag stiller forbrukere generelt et langt større krav til kvalitet og service enn før. I tillegg har vi fått en helt ny bevissthet rundt behovet for å supplere kostholdet med ernæringstilskudd av høy kvalitet. Dermed var døren vidåpen for PM Norges suksesshistorie!


Åpenhet for endring blir en viktig del av suksessen

Har du hørt om «rett tid og sted» noen gang? PM Norge var akkurat der de skulle være da nordmenns bevissthet for god helse våknet og var dermed i stand til å bli den foretrukne leverandøren for tusenvis av fornøyde kunder på utkikk etter et optimalt ernæringstilskudd.


Siden den gang har mye endret seg for PM Norge. Selskapet satset i retning businessmuligheter og vekket en bevissthet rundt en rettferdig og fungerende markedsføringsplan som betaler bonus i tråd med den enkelte distributørens innsats. Det åpnet seg et nytt fokus mot PM-Internationals spennende tilleggsytelser som Europe Tour, det populære bilbonusprogrammet og selvutvikling. Mulighetene for å styre egen tid ble en realitet for mange suksessrike distributører.


På bare 4 år gikk PM Norge fra 2.000 til mer enn 22.000 abonnementer – det vil si mennesker som kjøpte produktene måned for måned! Denne uvanlige suksessen kan bare forklares med et konsept som åpenbart var skreddersydd for det skandinaviske markedet: høy kvalitet på produkter for økt livskvalitet, distribuert gjennom et lettvint og velfungerende abonnementskonsept. Dette konseptet viste seg å være vinn-vinn både for kunder og for dem som ønsker å anbefale FitLineproduktene til andre og dermed bygge opp en ekstra inntekt med PM-International.


PM Norges suksess nådde sitt høydepunkt i 2017, da selskapet feiret sin første Champion's League, ble anerkjent som Årets Vekstbedrift for tredje gang av det norske Direktesalgsforbundet og mottok sin første anerkjennelse som Gasellebedrift av Dagens Næringsliv som en av regionens raskeste og mest fremgangsrike selskap.


Samarbeid er viktigst

De norske distributørenes suksess ville ikke vært mulig uten PM Norges engasjerte medarbeidere, som legger sitt hjerteblod i å bistå distributørene bak kulissene.


I dag har PM Norge 15 medarbeidere, fordelt på ledelse, sales support, lager og regnskapsavdeling. Sales support-teamet, under ledelse av Pia, er velkjent for sitt engasjement og fantastiske service. Noen ganger kan det nesten virke som de har fikset ordren allerede før kunden ringer inn bestillingen!



På lageret har Tor Morten holdt styr på gjengen sin siden 2007. Lagergutta er kjent for en humoristisk tone og mye moro – selvsagt etter at varene er ferdig pakket og klare for sending!



Ann-Chatrin har også vært med på laget siden 2007 og har stålkontroll i regnskapsavdelingen. Det ryktes at hun husker det aller meste og har god oversikt over alt som skjer i PM Norge. Kanskje nettopp derfor har PM Norge oppnådd AAA-rating fra Dun & Bradstreet hele 8 år på rad.



Felles for hele FitLineteamet på Gjøvik er gleden over å få være med på selskapets KickOffs og kongresser, hvor medarbeiderne kan møte kunder, partnere og ledere og få oppleve den magiske atmosfæren. Så selv om forberedelsene i ukene før et stort arrangement betyr lange kvelder og mange timers jobb, er innsatsen alltid verdt resultatet. Når Pia og Ann-Chatrin har satt opp de siste produktene for salg, Inger har gått gjennom presentasjoner en siste gang og Tor Morten og lagergutta har funnet en plass til alle nye produkter, da er alle oppglødde og klare for å ønske deltakerne velkommen og gi dem inspirasjonen alle har gledet seg til.



Syntes du dette høres spennende ut – og har du lyst til å bli en del av PM Norges suksesshistorie eller til å bestille det populære FitLineabonnementet vårt, bestående av Activize, PowerCocktail og Restorate? Klikk her og bli en del av forandringen og ønsk en verden full av muligheter og frihet velkommen!

511 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
bottom of page